آغاز عرضه به روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای ایسوس ذنفون ۳

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

آغاز عرضه به روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای ایسوس ذنفون ۳

۴۴۸ بازديد
Image result for ZenFone 3

به روزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو برای دو مدل گوشی هوشمند ذنفون ۳ شرکت ایسوس عرضه شده است. این به روزرسانی، بهینه‌سازی رابط کاربری و تنظیمات سیستمی را هم در کنار اضافه شدن قابلیت‌های ادغام شده در اندروید اوریو به همراه دارد.

ایسوس به طور رسمی عرضه به روزرسانی Android 8.0 Oreo را برای Zenfone 3 (ZE52KL) و Zenfone 3 (ZE520KL) کلید زده است. این به روزرسانی با نسخه ۱۵.۰۴۱۰.۱۷۱۲.۳۱ پیش روی مشتاقان قرار گرفته و به طور تدریجی پیش روی مالکان این گوشی هوشمند در مناطق جغرافیایی مختلف قرار خواهد گرفت. آپدیت یادشده چندین و چند قابلیت و بهینه‌سازی را به رابط کاربری سیستمی ذنفون ۳ اضافه خواهد کرد. به عنوان نمونه می‌توان به گزینه‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری اشاره کرد که در هسته اندروید ۸.۰ اوریو پیش روی مشتاقان قرار گرفته‌اند.

ایسوس در سال گذشته میلادی وعده داده بود به روزرسانی اوریو را برای تمامی مدل‌های ذنفون ۳ و ذنفون ۴ عرضه کند. این به روزرسانی در حال حاضر با مراجعه به منوی تنظیمات، انتخاب گزینه About و لمس گزینه System Update پیش روی کاربران ذنفون ۳ قرار گرفته است. بهینه‌سازی آیکون اپلیکیشن‌ها و بهبود بخش تنظیمات در رابط کاربری، از جمله مواردی است که پس از نصب به روزرسانی جدید شاهد خواهید بود. با نصب آپدیت یادشده، شاهد حذف اپلیکیشن‌های اضافی نظیرMinimovie، Photo Collage و Do It Later هم خواهید بود.

علاوه بر این موارد، قابلیت‌هایی نظیر نمایش تصویر در تصویر، امکان پرکردن خودکار فرم‌ها، انتخاب هوشمند متن، محدود کردن فعالیت‌ها در پس زمینه گوشی، آیکون‌های تعاملی و مجموعه ایموجی‌های بازطراحی شده هم پیش روی کاربران قرار می گیرد. این دومین دستگاه ایسوس است که جدیدترین بیلد اندروید را دریافت می‌کند. پیش از این ذنفون ۴ در ماه جاری میلادی آپدیت اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت کرده بود.

ذنفون ۳ مدل ZE552KL که به همراه گوشی‌هایی نظیر ZenFone 3 Deluxe،ZenFone 3 Ultra و ZenFone 3 Laser معرفی شد و از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. این در حالی است که مدل ZE520KL ذنفون ۳ از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. هر دو محصول از تراشه اسنپ دراگون ۶۲۵ بهره‌مند شده‌اند.

 ZenFone 3 (ZE552KL)از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده و ZenFone 3 (ZE520KL) هم به باتری با ظرفیت ۲۶۵۰ میلی آمپرساعت مجهز شده است.

هر دو محصول از ترکیب دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با میزان گشودگی دیافراگم f/2.0در کنار فلش LED دوگانه دو رنگ بهره می‌برند. در بخش جلویی نیز شاهد استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری فول اچ‌دی برای مکالمه ویدئویی هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.