با برنامه VROOT یا iRoot خیلی راحت می توانید انواع گوشی های اندرویدی رو روت کنید.

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

با برنامه VROOT یا iRoot خیلی راحت می توانید انواع گوشی های اندرویدی رو روت کنید.

۳۹۸ بازديد


بنام خدا

iRoot v1.8.8 English + iRoot mobile 3.2.4 (با نام قبلی Vroot) نرم افزاری برای روت کردن دستگاه های اندروید با یک کلیک می باشد. فقط با کلیک روی یک دکمه، شما می توانید دستگاه تلفن همراه خود را بلافاصله روت کنید!

دانلود وی روت

رمز فایل فشرده : www.download.ir

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. حالت USB debugging را فعال کنید، و گوشی موبایل خود را به کامپیوتر متصل کنید، سپس دکمه “root” را بزنید و حالا آنچه که باید انجام دهید منتظر ماندن برای نتیجه روت است. آموزش های سخت و پیچیده را فراموش کنید،  هر کس می تواند آن را به راحتی کنترل کند.

فعال کردن USB debugging در نسخه های مختلف اندروید به روش های متفاوتی امکان پذیر است، اما در بیشتر موارد در یکی از این دو روش مورد استفاده قرار می گیرد.

روش اول: از فهرست برنامه ها به Settings مراجعه و از گزینه های موجود بخش Developers Option را انتخاب کرده پس از فعالسازی این گزینه، گزینه USB Debugging را پیدا کرده و علامت چک مارک مقابل آن را به حالت فعال درآورید.

روش دوم: چنانچه گزینه Developers Option در صفحه تنظیمات مشاهده نشود (در اندروید 4.2.2 و بالاتر این گزینه پنهان است) پس از مراجعه به Settings، روی About Phone فشار داده سپس روی Built Number به طور متوالی پنج تا هشت مرتبه فشار دهید.

پس از به نمایش درآمدن گزینه Developers Option، آن را فعال کرده و در ادامه گزینه USB Debugging را نیز فعال کنید.

پس از دانلود نرم افزار، روی آن دوبار کلیک کرده، مراحل نصب برنامه روی هارد دیسک را دنبال کنید تا برنامه روی رایانه شما نصب شود.

مطمئن شوید ارتباط رایانه با اینترنت پرسرعت برقرار است. نرم افزار را اجرا و دستگاه خود را توسط کابل یو اس بی به رایانه متصل کرده و روی گزینه Connect Device در نرم افزار کلیک کنید.

منتظر بمانید تا درایورهای دستگاه شما روی رایانه نصب شده و دستگاه توسط نرم افزار شناسایی شود. در صورتی که نرم افزار دستگاه شما را شناسایی کرد، نام آن برای شما به نمایش درخواهد آمد و گزینه Root نیز در سمت راست محیط کاربری برنامه نمایش داده می شود.

توجه: در صورت نمایش داده نشدن نام دستگاه یا فعال نشدن گزینه Root، دستگاه شما توسط نرم افزار شناسایی نشده و انجام عملیات روت توسط این برنامه امکان پذیر نیست.

گزینه Root را فشار داده و منتظر بمانید دستگاه شما به طور خودکار ری استارت شده و گزینه Complete در محیط کاربری برنامه نمایش داده شود.

اکنون دستگاه شما روت شده است. برای اطمینان از صحت عملکرد روت باید در فهرست برنامه های نصب گزینه ای با عنوان SuperSU را مشاهده کنید.

برای اطمینان بیشتر از انجام عملیات روت می توانید از نرم افزار Root Checker نیز کمک بگیرید.

هدف iRoot ارائه عالی ترین و ساده ترین تجربه برای تمام کاربران اندروید است. جدیدترین نسخه iRoot از بیش از 8000 نوع دستگاه آندروید پشتیبانی می کند. این موثر تر، آسان تر و سریع تر از آن چیزی است که شما می توانید تصور کنید.

نکات:
– با روت کردن دستگاه اندروید، هیچ فایلی حذف یا پاک نمی شود.
– لطفا در مورد روت شدن یا نشدن دستگاه اندروید خود سوال نفرمایید. توسط خودتان تست کنید.
– اگر موفق به روت نشده اید، از سایر نرم افزارهای موجود در سایت استفاده کنید. برای این کار کلمه روت را در سایت جستجو کنید.

همچنینiRoot نسخه موبایل این نرم افزار است. شما می توانید با استفاده از نسخه موبایل نرم افزار iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا unroott) کنید. توسط این نرم افزار که از بیشتر دستگاه های اندروید (بیش از 150,000 دستگاه) پشتیبانی می کند می توانید عمل روت یا آنروت کردن را با یک کلیک انجام دهید.

این برنامه از دستگاه های اندروید 2.2 تا 4.4 پشتیبانی می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.