برنامه ساخت شماره مجازی رایگان freedompop نسخه جدید منتشر شد

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

برنامه ساخت شماره مجازی رایگان freedompop نسخه جدید منتشر شد

۱,۱۱۱ بازديد
Image result for freedompop


FreedomPop یک نرم افزار کاربردی برای اندروید می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید یک شماره اختصاصی برای خود ایجاد کنید و با استفاده از شماره با دوستان خود در این نرم افزار به صورت رایگان تماس صوتی و متنی برقرار کنید که میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن یک شماره مجازی داشته باشید که از آن میتوانید برای ثبت نام در مسنجر های مختلف استفاده کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه از این نرم افزار را از وب سایت برا تو دانلود و سپس آن را نصب کنید .

دانلود FreedomPop ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا برای اندروید


توجه کنید که شماره ای های که توسط این اپلیکیشن ایجاد میکنید به مدت یک ماه برای شما می باشد و بعد از آن واگذار خواهد شد در صورتی که از شماره تلفن در تلگرام استفاده میکنید بهتر است رمز دوم را بر روی اکانت تلگرام فعال کنید .

قابلیت های برنامه:
  • ارسال و دریافت پیام رایگان
  • دریافت شماره رایگان آمریکا
  • امکان برقرای تماس صوتی با دوستان خود
  • و بسیاری از قابلیت های دیگر
تغییرات نسخه جدید:
  • رفع مشکلات وبهبود عملکرد نرم افزار

 

دانلود FreedomPop ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا برای اندروید دانلود FreedomPop ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا برای اندروید دانلود FreedomPop ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا برای اندروید

دانلود با حجم 33.2 مگ

شماره مجازی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی، در واقع یک خط تلفن یا موبایل است که شما از یک کشور دیگر دریافت می کنید (بدون اینکه بخواهید سیم کارت آن کشور را خریداری کنید) و با کمک آن می توانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید آنهم بدون استفاده از شماره خودتان. کاربردهای دیگر شماره مجازی:

  • شماره های مجازی معمولاً توسط شرکت‌هایی از دو کشور کانادا و آمریکا این شماره‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. آیا این جالب نیست که بدون داشتن سیم کارت حقیقی این کشورها می‌توان شماره تلفنی اختصاصی از آن کشورها را داشت. در این نوع شماره‌ها شما نیاز به یک دستگاه یا خط تلفن ویژه ندارید.
  • برای ساخت اکانت های زیاد جیمیل (رمزارز) و یا ساخت اکانت تلگرام بدون شماره یا واتساپ بدون شماره و …. شماره مجازی کاربرد دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.