معرفی و دانلود میموجی اپلیکیشن ایرانی ساخت گیف و استیکر

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

معرفی و دانلود میموجی اپلیکیشن ایرانی ساخت گیف و استیکر

۲۷۷ بازديد

مسنجر تلگرام با دارا بودن امکانات مختلفی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد را می توان محبوب ترین پیام رسان اینترنتی این روزها به شمار آورد ، یکی از قابلیت های جالبی که تلگرام در خود جای داده است امکان فرستادن گیف و استیکر در هنگام چت می باشد ، از اینرو ربات ها و اپلیکیشن های مختلفی برای ساخت گیف و استیکر ساخته شده اند ولی کمتر اپلیکیشنی را می توان یافت که به شما این امکان را بدهد که از چهره ی خودتان گیف یا استیکر بسازید. امزوز قصد داریم به شما یک اپلیکیشن ایرانی به نام میموجی را معرفی نماییم که به شما کمک می کند به راحتی از چهره ی خود گیف و استیکر بسازید.

میموجی

در ابتدای ورود به اپلیکیشن میموجی بایستی از بین عکس های موجود در گالری گوشی خود یکی را برگزینید و یا از خودتان یک عکس بگیرید ، پس از انتخاب عکس مورد نظرتان بایستی خط برشی متناسب با چهره تان انتخاب نمایید که کل چهره ی شما را پوشش دهد ، پس از انتخاب چهره ، برنامه چهره ی شما را بر روی استیکرهای آماده ای که دارد می اندازد و بدین ترتیب شما می توانید است*******ی از چهره ی خود بسازید ، و به راحتی می توانید این پکیج های استیکر را به تلگرام خود اضافه نمایید.

میموجی

امکان ساخت گیف نیز توسط این اپلیکیشن ساخت گیف و استیکر فراهم شده است و شما می توانید با ورود به بخش gif  در برنامه به گیف های محبوب ایرانی و خاجی دسترسی پیدا کنید و چهره ی خود را به این گیف ها اضافه کنید. البته لازم به ذکر است ساخت گیف و استیکر با استفاده از این برنامه رایگان نیست و برای دسترسی به پک های گیف و استیکر این برنامه بایستی حساب کاربری خود در برنامه را شارژ نمایید. البته برای آشنایی با کلیات برنامه یک پک به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لینک های دانلود:

روش ساخت استیکر تلگرام

برخلاف سایر برنامه های چت که ایجاد استیکر را محدود می کند، تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا از تصاویر خود استیکر بسازند. تلگرام حتی اجازه می دهد تا استیکر ها را منتشر کرده یا آن را با دوستان یا مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. حدس می زنیم، این موضوع یکی از دلایلی است که تلگرام کاربران زیادی دارد. اگر می خواهید نحوه ساخت استیکر تلگرام را با استفاده از تصاویر خود بدانید، این مقاله را بخوانید تا به یک کاربر قدرتمند تلگرام تبدیل شوید.

روش ساخت استیکر تلگرام در ویندوز (با کمک ربات رسمی و مطمئن)

تلگرام از فناوری کارآمد و باز استفاده می کند. با استفاده از آن، می توانید استیکر های خود را ایجاد کنید.

ادامه مطلب اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.