معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

معرفی و دانلود اپلیکیشن ایرانی اخبارگو

۲۵۰ بازديد


اخبارگو با جدیدترین شیوه طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های خبری، اقدام به ارائه محتوای خبری از خبرگزاری‌های معتبر نموده است...

درباره اخبارگو بیشتر بدانیم

برای اطلاع از آن‌چه در دور و بر ما اتفاق می‌افتد روش‌های مختلفی وجود دارد. تماشای اخبار از تلویزیون، پیگیری خبرها از طریق جراید، سایت‌های خبری و ... از جمله این روش‌ها هستند اما به جرات می‌توان گفت پیگیری اخبار به وسیله اپلیکیشن‌های خبری جدیدترین و کم دردسرترین شیوه دستیابی به اخبار روز دنیا است. اپلیکیشن‌های متعددی در راستای فعالیت‌های سایت‌های خبری پا به دنیای تکنولوژی گذاشتند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها اپلیکیشینی با عنوان اخبارگو است. اخبارگو با جدیدترین شیوه طراحی و پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های خبری، اقدام به ارائه محتوای خبری از خبرگزاری‌های معتبر نموده است. در ادامه با ذره بین همراه باشید تا به بررسی اپلیکیشن اخبارگو بپردازیم...

رابط کاربری

می‌توان گفت اخبارگو یک اپلیکیشن تعاملی است. چرا که برای ارائه اخبار به کاربر، نظر و سلیقه او را مد نظر گرفته است. در ابتدا موضوعات مورد علاقه خود را مارک دار می‌کنید تا هر روز اخبار مورد علاقه خود را پیگیری کنید. این بارزترین ویژگی یک اپلیکیشن خبری حرفه‌ای است که اخبارگو از آن برخوردار است. به عبارتی اخبارگو یک پیشخوان خبری اختصاصی برای کاربر است. با ورود به صفحه اصلی شاهد یک هماهنگی و نظم خاصی خواهید بود. دسته‌بندی محتوا و قابلیت‌های اپلیکیشن در سربرگ‌های مجزا ایده خوبی برای نظم بخشیدن به برنامه است که اخبارگو این قابلیت را داراست. در نگاهی جزئی‌تر متوجه خواهید شد که این برنامه در انتخاب و استفاده از فونت و آیکون بی‌نظیر عمل نموده است. برای هر محتوا شاهد تصاویر باکیفیتی هم خواهید بود. در صفحه اصلی پنج سربرگ وجود دارد که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت...

سرخط خبرها: این بخش حاوی مهم‌ترین اخباری است که معمولا باید بدانید. این خبرها می‌تواند جزء موضوعات مورد علاقه شما باشند یا رخدادهای روز ایران و جهان.

اخبار من: این بخش قطعا به موضوعات مورد نظر شما مربوط می‌شود. بخش‌هایی از جامعه که علاقه‌مند به پیگیری اوضاع و احوال آن‌ها هستید.

دسته‌بندی: این زبانه حاوی یک دسته‌بندی از موضوعاتی است که در ابتدای کار با برنامه انتخاب کردید. می‌توانید موضوعات دیگری هم به این بخش بیفزایید. اگر می‌خواهید از اخبار یکی از این دسته‌بندی‌ها به طور مجزا باخبر شوید به این زبانه مراجعه کنید.

کاوش: در این بخش گروه‌بندی کامل مجموعه اخبارگو آورده شده است. با کمی کنکاش و جستجو در میان بخش‌های متنوع این بخش متوجه خواهید شد که با یک منبع کامل خبری رو به رو هستید. در این قسمت می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را نیز مدیریت نمایید.

بعدا می‌خونم: مطالب مورد توجه خود را در هر جایی از اپلیکیشن که باشید می‌توانید مارک دار کنید و بعدا در فرصتی مناسب‌تر مطالعه کنید.

کارایی

اپلیکیشن اخبارگو، در واقع ناشر اخبار منابع معتبر خبری است. می‌توان از اخبارگو به عنوان یک مرجع معتبر برای دستیابی به اخبار روز ایران و جهان یاد کرد. این اپلیکیشن با توجه به موضوعات مورد علاقه کاربر اخبار مورد نظر او را ارائه می‌کند. در این برنامه می‌توانید جدیدترین اخبار را از منابع معتبر مطالعه کنید، به اشتراک بگذارید و برای مطالعه در فرصتی دیگر آن‌ها را مارک‌دار نمایید.

امکانات منحصر به فرد اپلیکیشن اخبارگو

رابط کاربری منظم و زیبا

استفاده از فونت‎‌های خوانا و آیکون‌های متناسب

ارائه جدیدترین اخبار روز ایران و جهان

ارائه اخبار با توجه به علاقه‌مندی‌های هر کاربر

کاوش در یک گروه‌بندی بزرگ

امکان به اشتراک گذاری خبر برای دوستان

امکان مارک دار کردن خبر و مطالعه آن در فرصتی مناسب

و ...

 

منبع:ذره بین

دانلود اپلیکیشن اخبارگو:



بعد از باز شدن صفحه رد شدن تبلیغات را بزنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.