چرا رام جدید نصب میکنیم ؟ آیا با فلش زدن، مشکلات گوشی برطرف میشود ؟

مرکز آموزش رایگان ودانلود انواع رام های گوشی های اندرویدی

چرا رام جدید نصب میکنیم ؟ آیا با فلش زدن، مشکلات گوشی برطرف میشود ؟

۲۷۶ بازديد
http://downloadrom.ir/wp-content/uploads/2017/02/samsung-downloading2.jpg

چرا رام جدید نصب میکنیم ؟ آیا با فلش زدن، مشکلات گوشی برطرف میشود ؟

ما رامها و فریمورهای جدید را نصب میکنیم تا باگ های اسمارت فون مدنظر ما فیکس شده و در مواردی حتی قابلیت ها و امکانات جدید نیز به گوشی ما اضافه شود.

با نصب رام و یا فلش زدن گوشی، معمولا ایرادات نرم افزاری آن بطور کامل برطرف میشود. مثلا اگر گوشی شما کند شده و هنگ میکند یا ویروسی شده و بصورت خودکار برنامه های نامربوط دانلود و نصب میکند شما میتوانید با استفاده از رامها و آموزشهای موجود در سایت دانلودرام، گوشی و یا تبلت خود را فلش بزنید تا همه چیز مثل روز اول شود! (دقت داشته باشید که در بیشتر موارد با نصب rom جدید اطلاعات گوشی حذف میشود پس حتماً قبل از فلش زدن از اطلاعات مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید)

آیا با نصب رام جدید، نسخه اندروید گوشی هم تغییر میکند؟

اینکه بگوییم با نصب rom حتماً نسخه اندروید گوشی ارتقاء پیدا میکند درست نیست! در واقع ارتقاء نسخه اندروید بستگی به این دارد که شما چه رامی را دانلود کنید؛ اگر میخواهید بعد از اتمام فرآیند نصب رام ، ورژن اندروید گوشیتان نیز ارتقاء پیدا کند باید هنگام دانلودِ رام به نسخه اندروید آن نیز دقت کنید؛

*** البته در شرایطی که نسخه ی اندروید گوشی با نسخه اندروید رامی که میخواهید دانلود کنید برابر باشد باید به شماره ساخت (بیلدنامبر) ، ورژن رام و یا تاریخ انتشار آن توجه کرد. رامهای جدیدتر همواره کارایی و کیفیت بهتری نسبت به نسخه های قبلی خود دارند پس فقط ملاک آپدیت بودن رام، نسخه اندروید نیست!

 

منبع :دانلود-رام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.